ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

KAKO SPASITI NEUSPJELI BISKVIT?? EVO OVAKOO




Sastojci

1 biskvit
100 g čokolade za kuhanje
250 g margarina
ekstrakt jagode ( ili bilo koji drugi)

Priprema
1.
Problem je nastao prilikom vađenja biskvita iz kalupa, naime...mojom nestrpljivošću....i naravno da je biskvit puknuo po dužini....
2.
Kad se ohladio cijelog sam ga rukama izmrvila što sitnije, otopila čokoladu i margarin i dodala u izmrvljeni biskvit i dodala još malo ekstrakta jagode ( kojeg sam i u biskvit već ranije stavila) i sve pomiješala.
3.
Isti taj "nesretni" :) kalup sam obložila ovaj put folijom, nedozvoljavajuči da mi se OPET dogodi gore navedeno, i stavila smjesu na foliju te ju prekrila sa folijom i stavila u frižider....
4.
Kad se stisnulo izvadila sam iz kalupa, skinula foliju i ovako je to izgledalo, jako se lako reže i jaako je ukusno...

Nema komentara:

Objavi komentar

TIRAMISU TORTA

Za specijalnu priliku, specijalna izvjedba tiramisu poslastice! Slaganje piskota ovog tiramisua  je poseban i jako mi je zao sto nem...